Maaaat

 
Leah vill nästan inte längre ha nån ersättning på dagen. Hon har druckit 30ml två gånger idag bara.. Men hon har ätit massa fruktpuré och yoghurt. Hon är verkligen en liten gottegris. Hon bara spottar ut "riktig" mat. men jag ger henne fruktmos med ris i så hon får i sig nått mer än bara frukt.
Imorgon ska vi till öppnaförskolan som vanligt hehe :) Förra onsdagen var det ju stängt så Leah fick inte gå på sin älskade sångstund. Men imån då ska hon få sjunga ;)
Idag har vi bara vart hemma hos mamma och myst. Vi var först och handla och mamma handla hem lite olika puréer till leah som hon kan ha hos henne. Det är så skönt för Leah har verkligen allt hon behöver hos mamma, vi behöver inte ha med oss någonting när vi går dit. Leah har en gåstol, ett babygym, en matstol, en säng, en babysitter, och massa leksaker. Hon har även blöjor, kläder och ersättning. och skedar, skålar och sånt.  Det är ju typ som mitt andra hem så det är gött att aldrig behöva packa med sig massa saker till Leah när vi åker dit. Jag har ju även mitt gamla rum kvar så vill vi sova över är ju det aldrig några problem. Jag älskar verkligen min goa mamma. Hon ställer alltid upp med precis allt man ber henne om och man kan lita på henne i ur och skur. Jag vill bli en lika bra mamma som henne och hon är verkligen en förebild.
 
Det ska bli kul att träffa Patricia och Luna imorgon jag saknar faktiskt dom och jag har en del att berätta ;)
 
Nu ska vi bara kolla på tv och försöka hålla lillråttan vaken en stund till så kanske hon sover lite bättre inatt :)
 
Leah Öppna detta skåpet själv igår. Sonny blev gör glad och sa att hon vill spela ps3. Pappas flicka.
 
Imorse snodde hon locket till leksakslådan. Hon har verkligen fått långa fingrar nu. haha
Busunge!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0