marknad

Idag var vi ju på marknad. Tyvärr hittade vi inte så jätte mkt. Jag köpte lite tyg leksaker till Leah som vi nu tvättat i maskinen på 60' ska tvätta dom en gång till imån innan hon får leka med dom. Efter marknaden åkte vi och åt buffé inne i stan. Dom hade allt ifrån sushi till husmanskost, gott var de iaf :)
När jag och Sonny lämnat av padde och luna hemma hos dom åkte vi och handla lite mys och har sedan bara tagit det lugnt.
Inatt kunde jag inte somna om efter jag mata Leah vid 01.30 så jag låg vaken i flera timmar. Så nu är jag grymt trött. Men inatt skulle iaf Sonny ta hand om busfröt så jag kan få sova. Känner att jag verkligen behöver det. Nu ska vi fortsätta kolla film. :)
Leah handla sin gröt för nån vecka sedan :) gullunge ♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0