mjölkfritt

Imorse var vi ju som sagt hos dietisten och vi gick igenom vad hon kan äta och inte. Jag tror detta kommer bli lite krångligt men lätt värt det om det hjälper. Hon sa att de kan vara litar jobbigt att gå över till den mjölkfria ersättningen då den inte smakar likadant och speciellt svårt blir det när man har ett barn som Leah som inte gillar förändringar. Men när vi kom hem drack hon 90ml av den nya utan problem. Hoppas verkligen inte det bara var en tillfällighet.
Nu ligger Leah och sover på min arm och jag väntar på Patricia och luna och hon skulle ta med sin hund elwis också :) vi ska nog bara ta de lugnt och tjöta och laga tacos haha! Älskar verkligen tacos. Patricia tror att jag är tacos beroende haha! Men det är jag nog, skulle kunna äta det 7 dagar i veckan utan problem. De är ju så gott! :)

Vi höres ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0