Ny matta!

Jag och Sonny var idag och köpte en ny matta, det blev göör fint! det saknades verkligen nått i vardagsrummet och nu känns det mycket mera hemtrevligt! Sen köpte jag två lampor till fönstret i vardagrummet :) vi har haft det så mörkt här hemma så nu till vintern blir det fint att tända upp lite. Jag och mamma var även en snabbis på Rusta, hon skulle köpa gardiner. Det sluta med att hon köpte ett par till mig med, snälla mamma <3.
Imorgon ska jag äntligen träffa Patricia och Luna, vi ska åka in till stan och köpa tyg så vi kan sy våra egna dregglisar och napphållare! de ska bli så roligt :) skoj att ha något personligt också! :D.
Nu ska jag och sonny se på en film, Leah sover redan för natten. Så godnatt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0