once upon a time

Jag och Sonny åt världens goaste middag. revben, sallad och vitlöksbröd. Super gott!
Leah fick äta gröt och katrinplommon puré. Nu har vi köpt laktosfri gröt för att se om de blir nån skillnad. Vi får se på torsdag vad dom säger, hon kanske bara är känslig. Jag hoppas dom kan ge oss tips på vad vi kan ge henne så hon slipper ha så ont och ha så mkt gaser.

Efter middagen kollade vi på några avsnitt på once upon a time. Det är en serie vi kollat på när vi känner att vi har tid över. Den är faktiskt väldigt bra, vi har fastnat för den iaf. Vi är fortfarande på säsong1 och om jag inte misstar mig nu så går säsong2 på tv nu.
Nu ska jag försöka sova ska ju upp tidigt imån för att gå på marknad med Sonny, padde, luna och Leah :)
Ha de gött :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0