Öppna förskolan i stan

Jag och Patricia hade laddat upp för att gå till öppnaförskolan men när vi kom dit var det stängt pga sjukdom :( och vi som verkligen ville gå. så vi beslta oss för att googla upp en annan förskola som hade baby öppet och vi hittade en inne i stan så vi åkte dit. Det var faktiskt ganska mysigt där, inte alls lika mkt folk som här och dom var jätte trevliga. Det som var så dumt är att vi missa sångstunden med typ 10min. Men det var en bibliotikarie (?) där som prata om barnböker och om barnent språk utveckling, mkt intressant faktiskt. Vi hade lite tur med det där då hon endast är där en gång per år.
När vi åkte där ifrån bestämde vi oss för att äta på Eat, sååå ovanligt!! Martin (paddes kille) ringde nör vi var påväg dit så han hängde på oss. Det var väldigt trevligt, jag har ju träffat Martin flera gånger innan när jag var mindre å sen har jag inte sett han på ett par år så de var lite kul att prata om vad man gjorde förr ;) Vi satt där och tjöta i typ 1,5timma, haha. Tiden går fort när man har roligt.
Det var rea inne på lindex så det föjde med två par byxor och en tröja med hem till Leah.
Nu ska jag busa med lillfisen så vi höres imorgon! :)
 
Leah imorse hon låg och myste och åt på den nya mattan ;)
 
lekaaaa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0