så skönt!

Inatt tog ju som sagt Sonny Leah. Vi bytte plats i sängen då leahs spjälsäng står bredvid min sida. Och gud så skönt det var att slippa mata gå upp. Jag vaknade när Leah börja gråta såg att Sonny tog henne och somna om. Jag har alltså fått sova i nästan 10 timmar utan att behöva gå upp! :) när Leah var mindre sov hon i 8-9 timmar i sträck sen blev hon sjuk och då var vi enligt en läkare tvungna att ge henne mat på natten också för hon åt nästan inget på dagen. Och nu går det inte att sluta. Vi har försökt flera gånger men
hon blir hysteriskt. Det är så synd för hon sov ju jättebra innan.. aja nu ska jag gå upp till min kära man. Ha en bra dag! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0