smart idé!

När jag och Patricia satt och åt lunch tidigare idag fick vi en grymt bra idé. Vi ska sy egna dreglisar och napphållare! En väldigt bra idé då sånt är skit dyrt en dreglis kostar typ 40-60kr om man vill ha en fin. Och dom napphållarna som jag gillar kostar 99kr styck. Tänk vad man kan spara pengar och dessutom få det precis som man vill ha det! Perfekt. Hoppas vi kan åka och köpa allt ganska snart. Sonny har erbjudit sig att köra iaf :)
Nu ska jag försöka sova, upp tidigt imorgon för att väcka Frida och göra henne klar till skolan och sen ska jag och Leah åka till babrytmik! :) godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0