Sömnlös natt.

Leah har fått tillbaka sin krupp :(. Vissa barn kan få det en gång och sen aldrig mer medans vissa barn kan få det varje gång dom är förkylda.. Det verkar ju som leah är alternativ 2. Hon har hostat hela natten och jag har fått sätta henne upp och bära runt på henne floera gånger då hon hostat så mkt att hon inte kunnat andas. Hon är nog lika trött som jag och sober nu gott i sin vagn. Jag skulle träffat Patricia och Luna idag men frågan är om dm fortfarande vill träffa oss. Vi får väl se vad hon säger när hon vaknar. Har full förståelse om hon inte vill riskera att Luna blir sjuk. Men jag tror ändå inte att det smitta, sen ligger dom ju ändå bara i varsin vagn :). Om vi ses ska vi iaf åka in till toys r us. Padde har ett presentkort där som hon fick på Lunas dop :).
Jaja vi får väl se hur de blir sen, ha de gött så länge :)
Leah i magen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0