sovmorgon?

Kors i taket! idag sov Leah till kl 8! men jag var uppe med Frida redan vid 06.30 för att hjälpa henne bli klar till skolan. Hoppas denna lilla sovmorgon håller i sig. Då får man ändå sova en och en halv timma extra :). då man inte går upp med frida förstås.
Idag ska jag och Leah bara vara hemma. Jag måste städa hela lägenheten då det ser ut som nån har släppt en bomb här. Men jag har redan kommit en bra bit på väg :) just nu sover Leah och jag äter lite frukost. Hon kommer säkert vakna vilken sekund som helst så jag borde snabba på med att äta nu. Ha en kanon dag alla så hörs vi antagligen senare!
 
Lyfte över henne till vår säng imorse när hon vaknat så myste vi en stund innan vi satte igång med alla måsten.
 
Leahs fukost betsod av gröt och päron puré. Men hon åt nästan bara purén, den lilla gottegrisen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0