städ

Idag har jag städat hela dagen. Men de var lätt värt det för nu är det rent och fint. Jag bäddade även rent i alla sängar så nu kommer vi sova som prinsar och prinsessor alla fyra förhoppningsvis :)
Jag pratade med min bvc sköterska idag också då jag är lite orolig för Leah inte vill äta så bra. Men jag får iaf i henne frukt puré. Idag drack hon 60ml ersättning när hon vakna sen vägra hon ta det på hela dagen så hon åt bara massa frukt hela dan.. sen drack hon 150ml innan hon somnade som en stock vid 19.30. Men bvc sköterskan sa att jag inte behöver oroa mig ett dugg så länge hon mår bra och är pigg. Och det är hon. Sen sa hon att det är bättre att hon äter frukt än inget alls. Vi köpte nån fruktmos med ris och det åt hon iaf, så det var ju bra :). Nu ska jag försöka sova, lillfisan vaknar om några timmar och är hungrig, för då passar det minsann haha. Så godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0