städ

Hemma hos r&k hjälpte vi till att ställa rätt flyttlåda i rätt rum och sen städa och moppa jag halle. Det var väldigt lerigt från igår då alla gick in med skor men man hade lixom inget val. Det blev iaf jättefint tillslut :) nu är vi påväg hem. Är hemma om typ 10min och då ska vi äta nått snabbt och sen lägga Frida. Leah sover redan, hon somna såfort bilen börja rulla hehe. 
Test körde den nya vagnen idag också och jag måste säga att de var ett bra köp! Än så länge tycker jag att den e grym iaf :)
Patricia skulle övningsköra och sånt otroligt onödigt imån (haha;)) så vi får ses på tisdag istället. Saknar dom! Nu var vi visst framme. Ha de göttans :)


Kommentarer
Patricia

Visst är det onödigt, ångest..vill inte haha men jag måste. Hela dagen - blä!

2012-10-14 @ 20:31:51
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0