Stan

Idag var jag och Patricia inne i stan för att kolla efter tyger  så vi kan sy egna dregglisar till Leah och Luna. Men butiken vi gick till hade inte alls det vi sökte så vi får helt enkelt leta vidare. Sonny kunde köra oss till en affär på lördag som jag vet har massa roligt. Sen kanske vi äntligen kan börja sy! :)
Jag köpte en söt liten fleece dress till Leah och de roliga är att Luna har en likadan, jag och patricia har typ samma smak :) men sen är det lite roligt också att dom har matchande kläder haha, tvilligarna L&L ;)
 


Kommentarer
Patrcia

hon är så sööt lehis :D!!!

Svar: lika söt som lunis ;)
lyckanmedleah.blogg.se

2012-10-16 @ 22:29:48
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0