ångest..

Usch och fy o blä vad jag hatar att inte ha nån kontroll! Jag har typ ångest för att jag vet att jag snart kommer vara utan min skatt en hel dag men å andra sidan vet jag att det kommer gå bra. Men jag har en klump i magen hela tiden för jag vet inte när jag kommer behöva lämna henne. Aja finns inte så mkt att göra åt det och jag får bara hålla tummarna att hon kommer vara hos någon hon känner :) hoppas ju fortfarande på Sonny ;) men vi får väl se.. hoppas dom berättar vart hon är annars måste jag typ halshugga nån, haha nä skämt o sido. Tur att jag älskar mina vänner! Sen vet man ju aldrig när dom tar mig, de kanske blir en fruhippa istället? Hm mkt spekulationer! Nu måste jag försöka sova Leah är i nån fas så i natt vakna hon varannan timma för att äta. Godnatt ♥

Bild på leksaken och pannbandet hon fick av Goa Petronella ♡
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0