bröllop, bröllop, BRÖLLOP!

Idag har vi också fått mkt gjort, inte lika mkt som igår eftersom jag legat utslagen tills jag var tvungen att gå upp. Jag och Frida hade tid att fixa våra naglar 15.30. Hon fick ett coolt nagellack och jag gjorde akryl med vita toppar med lite glitter i. Kan lägga upp en bild när jag får tillgång till dator. Efter nagel fixet gick vi och bytte lite kläder för att sedan möta upp alla tärnor och bestmans för en övning i kyrkan. Det kommer bli så bra!! Hoppas bara att jag blir bättre för de är verkligen inte kul att må så här. Gick förbi hälsokosten för att se om dom hade nått bra, köpte några tabletter dom rekommendera så nu håller vi alla tummar vi har att jag blir frisk till vår stora dag! :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0