Friska!

Nu är vi friska! Leah är fortfarande liiite snorig men ingen hosta, ingen feber och ingen heshet eller slem, äntligen! Nu kan vi ju träffa folk och inte bara sitta isolerade hemma i lägenheten :) och på onsdag blir det förhoppningsvis babysim :) Idag har vi inga planer men imorgan ska min mamma ha Leah för första gången själv i ca en timma då jag ska iväg på ett möte, ska bli spännande och se hur jag kommer klara mig. Har aldrig lämnat bort Leah innan, Sonny har såklart haft henne ensam men aldrig mer än en timma typ, Har aldrig haft något behov av det. Men nu så ;). Den 29de ska hon ju vara med barnvakt nästan hela dagen och halva natten, kommer typ dö. Men hon kommer vara i trygga händer och inte långt borta om det skulle vara något. Måste lära mig att släppa mitt stora kontrollbehov och inse att även andra kan ta hand om henne och se till att hon är så glad och nöjd som möjligt.  
Inatt kunde jag inte somna låg vaken till typ 04.. Leah vakna och börja prata vid 05, då gick jag upp och gjorde mat. Sen åkte jag med sonny ner till mamma vid 08. Så är rätt trött idag, Men det gör inget för nu är vi iaf friiiiska!! :P
 

Det är så roligt nu när Leah lärt sig förflytta sig med sin gåstol, helt plötsligt är hon och äter lite på bordet. haha såå söt!


Kommentarer
Susanne

Härligt att höra att Leah och du mår bra igen! Hoppas ni fortsätter må bra så vi kan gå på babysim på onsdag! Kram

Svar: ja det hoppas jag med!
lyckanmedleah.blogg.se

2012-09-03 @ 13:03:37
Susanne

Med tanke på kontrollbehov, Kai och Alva åker till Spanien utan mig i oktober, jag grät igår kväll bara av tanken! Jag vet ju att Kai klarar det utan problem, men jag är inte säker att jag klarar det =)

Svar: Han berätta det. Jättekul för honom men jag hade ALDRIG låtit Sonny lämna landet med Leah utan mig haha :)
lyckanmedleah.blogg.se

2012-09-03 @ 13:04:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0