frissan

Idag var jag ju som sagt hos frissan. Allt blev jättebra utan slingorna, dom ser helt knas ut, så det får bli att färga om innan bröllopet ändå.. aja. Efter frisören mötte jag upp en gammal klasskompis som jag läste till undersköterska med för lunch. Väldigt trevligt och roligt att prata om lite minnen. Leah fick en leksak, ett pannband och en dregglis så himla gulligt. Leah älska leksaken och pannbandet var super fint, tror hon ska ha det på bröllopet det kommer matcha så fint med klänningen. Tusen tack igen Petronella!
Inatt delar jag säng med Leah för Sonny är i Stockholm, jag flytta över henne till vår säng för då känns det inte lika tomt. Nu har jag iaf säkrat ordentligt så inga fler olyckor ska hända.
Godnatt! :) ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0