fullt upp hela dagen.

Idag hämtade Susanne (och Alva) upp mig och Leah här hemma för vi skulle åka till babyproffsen och lämna tillbaka en overall hon köpt till Alva för den var tyvärr på gränsen till för liten, väldigt synd för den vär fin!. Det sluta med att vi åkte till varje barn butik i hela göteborg på jakt efter overaller och åkpåsar. Men vi båda kom ut ur det hela tomhänta ändå, men det var en rolig dag. Det finns ju typ en miljard olika åkpåsar så det är sjukt svårt att välja. Alva och Leah var hur lugna som helst och hängde snällt på när vi åkte från ställe till ställe.
Efter vi vart i stan var jag hemma hos mamma en stund och vänta på att Sonny skulle sluta. Frida ville så gärna gå till simhallen och bada, så vi gick dit. Leah fick också bada en liten stund då vi tyvärr missat två gånger av babysimmet pga av förkylning,, hon tyckte iaf det var jättekul. Slänger kanske upp en bild på det imån ;).  Nu ska jag nog försöka sova är as trött då jag vart uppe sen halv sju och leah har sovit kasst inatt. så godnatt!
 
 

Roligt när Simpson gäspar hehe..
 

Dumma hunden får ju skylla sig själv om han sätter sig vid henne, haha :P tur att han e snäll.
 

<3<3<3<3
 
 
 
 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0