Helgen!

Hej får väl blrja med att be om ursäkt för dåligt bloggnde. Men i lördags stormades vår lägenhet av vår kära familj och vi blev kidnappade inför vår möhippa/svensexa. Tjejerna satte på mig ett par as fula gröna shorts och en alldeles för liten t-tröja med en nallebjörn på haha. Jag hade min klänning under så då blev det ännu mer thigt hehe. Men jag hade en sjuuukt kul dag med massa roliga aktiviteter. Karin och Johanna (mina svägerskor) har gjort ett kanon jobb för jag är verkligen jätte nöjd med min dag!. På kvällen mötte vi upp Svensexe gänget på starbowling och vi åt middag ihop och bowla och festa, gör kul!! Lilla Leah var hos min mamma och jag tror jag ringde typ 10 gånger för att kolla så allt var bra med henne. kl10.30 gav jag upp för min längtan efter henne och åkte hem. Jag sov över hos mamma för jag ville inte sova utan min sessa. På morgonen vakna Leah 05.30 pigg och glad (till skillnad från sin mamma) så det var bara att gå upp. Men det gjorde inget för jag hade ändå saknat halvt ihjäl mig efter henne. två timmar senare kom mamma upp så då gick jag och la mig en stund till. Vid 14 tiden kom Sonny och hämta hem oss och vi mös och kolla film hela dagen. Kan typ inte fatta att vi snart är man och fru. Jag får berätta mer om Möhippan och Svensexan en annan gång! Nu får jag gå och ta hand om mitt lilla monster :)
 
Biilder kommer när mina kära vänner behagas skicka några till mig :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0