idag


Idag har jag och lillråttan vart på babysim, vi lärde oss jätte mycket tex att dyka. I början våga jag inte dra henne under vattnet, men efter lite mer instruktioner av simläraren, gjorde vi det. Leah dök under vattnet och hon var jätte duktig! Hon sa ingenting utan såg mest lite förvånad ut hehe. Efter babysimmet hade jag ett möte i stan och då passa mamma Leah i ca 1,5 timme. Kors i taket! Haha. Men de gick iallafall bra, men jag kände mig väldigt stressad på att få komma hem till henne igen. När jag väl kom hem möttes jag av en stolt mormor och en jätteglad bebis, skönt! Sakta men säkert kanske min ångest försvinner :)
Imorgon ska vi till bvc och Leah ska få fem månaders sprutan :( urs!! Sen ska vi träffa padde och luna, ska bli kul :) saknar faktiskt dom! Nä nu ska jag sova, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0