Idag!

Idag var jag och Leah som sagt hemma hos mamma. Vi gjorde inte så mkt utan såg typ bara på tv och prata.  Smsade lite med Patricia, och vi ska äntligen träffas nu på onsdag och tjöta om allt knäppt som hänt runt omkring medans Leah vart sjuk. Alva och Kai (Alvas pappa) kom förbi mamma och drack en kopp the, såå mysigt att få busa med Alva igen, har faktiskt saknat henne. Hon är så go och charmig.
 

Tror ändå att dom saknat varann också! ;)
 
 

Leah hade sin pyjamas på sig halva dagen, mysigt!. Nellie är såå snäll, duktiga hund <3
 
 
När jag skulle byta blöja upptäckte jag utslag på Leahs rygg. kollade igenom henne och hitta några stycken till i nacken, under hakan och runt munnen, Kai som fortfarande var kvar berätta Om att deras kompis bebis fått utslag och de sökte vård pga av att det kunde vara hjärnhinne infamation. Fick lite smått panik så vi bestämde oss efter rådgivning av några stycken att åka in till sjukhuset för att kolla upp utslagen. Men det visa sig att dom var ofarliga, skönt!

Dålig bild men ungefär såhär såg det ut.
 
Blev ett långt inlägg märkte jag ;)
 


Kommentarer
Anonym

jaa så sööta! hade ju dedär bonuskortet på 50kr hos hm så betalade ju nästan ingenting för dom! Ses på onsdag :D!!

2012-09-03 @ 20:02:33
Patricia

oj, de var från mig..glömde signera xD

2012-09-03 @ 20:03:20
URL: http://lunasliv.blogg.se
Patricia

haha jaaa det verkar ju så! :D Men bebisutbudet är inte direkt stort heller, iaf inte i allum..

2012-09-03 @ 21:29:50
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0