igår

Var vi ju som sagt inne med Leah på östra igen,. Eftersom vi hade både Frida och Elias hemma kunde vi inte vara med båda två så min mamma var med mig på sjukhuset. Leah har ju ätit dåligt hela veckan och igår vägra hon helt att ta flaskan. Fick i henne max 90ml på hela dagen dessutom hade hon vattnig diarré så hon förlorade mycket vätska. Hon såg ut som ett litet spöke helt vit i ansiktet och lila runt ögonen. sköterskorna försökte få i henne vätske ersättning men hon bara spotta ut det. De försökte även hitta kärl för att ge henne dropp men dom hitta inga som dög i vare sig fötter eller händer, så de avvaktade med det. Sen fick hon smärtstillande och medicin mot illamående och då åt hon typ 50ml till. Läkarn visste inte riktigt om hon tyckte att hon behövdes läggas in eller inte, men eftersom hon åt 50ml ville jag gärna hem och försöka att få i henne mer hemma och det fick vi. Men om hon skulle bli mer slö måste vi åka tillbaka. Idag mår Leah bättre och äter iaf mer än igår men ändå ingte lika mycket som hon gjorde när hon var frisk. Men det går åt rätt håll iaf! :) Nu sover hon lite middag och vi passar på att ta det lungt framför Teven en stund. Hörs kanske senare! :)
 

lillpluttan <3
 
 


Kommentarer
Susanne

Nu får lilla Leah se till att bli frisk! Alva och jag saknar henne!

Svar: och vi saknar er! :)
lyckanmedleah.blogg.se

2012-09-02 @ 16:24:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0