inte bra!

Jag har blivit sjuk! Så Jävla olägligt då jag gifter mig om bara två dagar.. jag är snorig, ont i huvudet, febrig, och hostig. Såååå dålig tajming! Vi har fortfarande sjukt mkt att göra men vi hann med en hel del igår iaf. Just nu orkar jag inte med nått utan ligger bara i sängen och tycker synd om mig själv typ. Hatar att vara sjuk!! Sonny är i vardagsrummet och fixar och donar med festhäfterna och jag orkar knappt stå på bena.. men kl halv fyra ska jag fixa naglarna och kl halv sju ska vi öva i kyrkan.. blä.. nä nu ska jag sluta klaga och försöka sova mig frisk en stund till. Ha de.


Kommentarer
Patricia

Neej vilken otur, jag är oxå sjuk :(. Krya på dig iaf!!

2012-09-27 @ 16:32:51
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0