kommer aldrig på nån bra rubrik!

Idag har jag vart nere hos mamma, brukar nästan alltid vara det när Sonny jobbar sent. Det är så segt att bara gå hemma i så måånga timmar. Karin ringde och ville fika, allid kul att träffa henne, min bff haha...  Vi åt iaf lunch och kolla på bebis saker. Hon ska ju ha barn nu i december, mysigt! längtar till hennes bebis kommer så man kan sniffa lite :P Jag köpte två bodys och tv par byxor. När Sonny sluta åkte vi och kolla bröllopstårtor och det finns ju hur måååånga som helst ju. Skit svårt. Imorgon ska jag till öppnaförskolan med Patricia, Luna, Susanne och Alva ska bli hur kul som helst! Sen på eftermiddagen ska jag och Karin åka och sy upp min klänning :)
Nu ska jag och Sonny se på film, nån Norsk film som handla om en uppfostrings anstalt. Ha de gött så länge!
 
Dålig bild men detta handla jag idag.
 
 
 
Tinda och Leah busa hemma hos mamma. Tindra älskar verkligen Leah och hon får göra precis vad hon vill. hehe.

Tindra typ njuter när Leah drar henne i öronen eller sparkar på henne, för hon kan ju gå ifrån när hon vill men hon ligger alltid kvar, hon brukar till och med somna. Knäppa hund <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0