Lördag

Idag har Jag, Sonny, Frida och Leah varit på fika hos Paula, Andreas, Mathilda och deras ny tillskott Emilia. Mathilda är två år och är hur mysig och go som helst och lilla Emilia är 18 dagar. Jag kan inte fatta att att leah varit så liten!! Jag höll henne en liten stund och man kände sig typ ovan, det kändes som hon skulle gå av om man rörde sig haha. Då var ändå leah minde än Emilia när hon föddes, helt sjukt så fort tiden går. Leah har blivit så stor..  Idag har Leah vart glada tjejen, allt man gjort har varit jättekul och hon gapskrattar när man pratar med henne. Det är så roligt när hon skrattar så hjärtligt, man blir glad i hela själen. Nu ska Jag och sonny se en film. Ha de göttans.

Duktiga storasystern Mathilda och Lilla Emilia <3
 
 
 
 
 
 

typ så här glad hela dagen! sööta unge <3
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0