öf

Det blev tyvärr inget babysim idag :( stackars lilla Alva är sjuk med feber och Leah råka ut för en liten olycka inatt men hon mådde som tur var jättebra på morgonen, tur! Hade panik inatt och sov ingenting utan bara satt och kolla på henne när hon sov. Mitt älskade lilla barn ♥ träffade istället upp padde och luna och vi åt lunch på "vår" restaurang som vi alltid äter på och sen gick vi till öppna förskolan. Idag tyckte Leah att det var skit kul och hon skratta så hon tjöt på sång stunden. Haha så otroligt söt! Jag tycker det är så kul att kunna göra saker som Leah blir glad över. Det väger liksom upp om man kännt att nått man gjort varit mindre bra. Imorgon ska jag äntligen åka och fixa mitt hår! Ska bli så skönt att få lite ordning på
det. Snälla Goa Karin följer med mig och tar hand om busungen så länge. Hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0