söndag

Idag har jag och Sonny gjort klart fest häfterna till bröllopet, skönt att listan på saker att göra börjar bli kortare. Bara 13 dagar kvar nu, sjukt nervöst. När vi var klara hemma åkte vi på jakt efter engångs kameror som vi ska placera ut på borden, så man får många kort att se tillbaka till. Men vi hittade inga bra så vi får fortsätta att leta. Vi hämta även upp Nellie hos pappa och vi blev bjudna på spontan middag beståendes av köttlimpa gjord av älgfärs med potatis och hemmagjord brunsås och det hela avslutades med äppelpaj som min lillasyster bakat , otroligt gott!

Har inte haft tillgång till dator nu i helgen de e därför jag inte kunnat lägga ut några nya bilder. Fattar inte hur man laddar upp nya via mobilen. De bara krånglar. Så de får bli lite repriser tills jag kan lägga in alla kort på datorn :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0