spruta, fika x2 och lägenhets koll


Idag mötte jag och Leah upp padde och luna och vi tog sällskap ner till bvc där Leah skulle få sin fem månaders vaccin.. jätte hemskt. Patricia hörde Leah skrika ända ut i väntrummet.. men det gick ändå bra, hon dog inte. Efter sprutan och vikt koll mm. Gick vi och luncha på vårt vanliga ställe. Sen gick vi på jakt efter en lila MAM flaska men vi hitta ingen. Vi kolla runt lite i affärer och avslutade med en fika.
Sen mötte jag upp mamma och gick med hem till henne en stund tills Sonny hämta upp mig. Vi gick lite senare på kalas hos sonnys morfar som fyller 85 idag, där bjöds de på en god tårta som hans fru bakat. Efter fikat åkte vi och kolla in en lägenhet som vi fått erbjudande på att hyra och den var jättefin och stor och hade så härliga ytor. Men vi får se, det blir en sån stor omställning att flytta med skolbyten och sånt för Frida. Vi har några dagar att fundera så vi får se hur det slutar, men troligtvis blir det att vi stannar här ett tag till. Jaja nu ska jag försöka sova, imorgon blir också en fullspäckad dag med spåning och fotografering om vädret tillåter och lämning av nellie och hämtning av elias. Så godnatt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0