tjohoo

Idag mötte jag upp Patricia och luna på bvc där luna skulle ta spruta, stackarn har 39.2 graders feber nu på kvällen. Lilla pluttan. Efter bvc gick vi och åt lunch på vårt vanliga ställe sen gick vi runt och kolla bröllops saker. Jag köpte smycken och lite små saker :) kl 17 mötte jag upp min storebror och vi åkte in till stan och åt middag där mötte vi upp pappa och mina systrar så gick vi till Ullevi för att se derbyt. Segt att de sluta 0-0. Ifk hade många chanser men tyvärr räckte inte de till en seger. Jag tycker domaren var alldeles för snäll allt för många gånger och helt plötsligt blåser han för helt onödiga saker. Aja. Gais kommer ändå gå ner till Superettan haha. Nu ska jag försöka sova godnatt ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0