ett åringarna

Nu är alla leahs bffs ett år! Helt galet vad tiden går fort. Luna fyllde ett i tisdags men vi var på kalas där i söndags och padde och martin hade ordnat ett jättefint kalas :) av leah fick luna en fotobok med massa bilder på dom två ända från dom var tre månader tills nu. Som sagt innan tiden går såååå fort! Hon fick också en rosa boll med hjärtan på och en liten söt klänning :). 
Pappa är påväg hit nu för att fortsätta bygga på vår altan de kommer bli superbra och jag längtar otroligt mkt till alla grill kvällar vi kan ha där i sommar :) att bo såhär passar verkligen mig jag är ju uppvuxen i hus så att bo i lägenhet var aldrig min grej. Nästa gång vi flyttar blir till hus :) men de är ett bra tag kvar. 
 
Leah ramla förra veckan när hon försökte ta sig förbi vagnen och upp för trappan men hon misslyckades och ramla mellan vagnen och trappan hon slog sig ganska illa och blev blå både på kinden huvudet armen och benet.. senare konstaterades det att hon fått hjärnskakning :( lilla pluttan.. men hon mår bra nu. Hon hade väldigt ont i ca 5dagar efter fallet men är nu återställd. Skönt. En ordentlig trappgrind inhandlades samma kväll. Nä nu ska jag gå och pussa på mitt troll. Vi hörs!!. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0