Ett helt år!!

Idag fyller leah ett år, det är ju heeeelt galet vad tiden går fort! Ett år har gått sedan jag fick upp henne på bröstet efter en förlossning som tog tre dygn. Ett år!! Det känns ju som igår!? Tiden går alldeles för fort och nu har jag helt plötsligt en ettårig dotter och inte längre en liten bäbis. Fast hon kommer alltid vara min bäbis. Alltid. Idag ska leah firas med ett stort kalas, har hyrt en lokal och vi blir ca 50 pers. Jag ska göra en fruktsallad till leah och hennes bff luna och alva och till de stora barnen och de vuxna får goooood tårta :)
Vi hörs nu ska jag pussa ännu mer på min ettårig! ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0