de går fort nu!

Igår tog leah två krypsteg och satte sig upp själv från liggande. Och idag ställde hon sig upp själv! Min sroora lilla tjej ♥
Igår var jag med sussane och alva vi åt lunch och lekte med prinsessorna. De var längesen vi sågs men de var precis lika kul som vanligt. Tänk att alva redan är ett år! På lördag ska vi dit på kalas, trevligt :).
Idag har jag vart med padde och luna och vi var på öf och avsluta med en lunch på eat som vanligt :) vi bytte även äntligen tjejernas julklappar, bara tre månader för sent men vad säger man, bättre sent än aldrig? Haha. Imorgon ska vi bara mysa jag och min sessa. Sen är de fullspäckat med ett års kalas och dop för leahs kusin theodor :) .
Vi hörs! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0