Ännu en natt..

Vi är fortfarande kvar på sjukan.. Leah vill fortfarande inte äta. natten som var hade hon sond som dom gav dropp i men kl 04 drog hon ut den själv. Som tur var hann hon få allt hon skulle. Men eftersom hon ätit så dåligt idag endast 120ml på hela dagen satte dom en ny sond.. nu måste hon bli bra! Idag har dom röntgat hennes lungor och dom såg som tur Var bra Ut. Sen har dom stuckit henne i foten och tagit en massa olika blodprover, hoppas jag får svar på dom Imån. 
Tycker det är trist här och personalen är ganska dålig. En av dom var jätte nära på att ge leah fel ersättning, en med mjölk i! Fan de kunde gått illa. Som tur var va ersättningen för varm så jag var tvungen att vänta lite innan jag gav och efter en stund kom personalen inspringandes och säger att hon råkat ge mig baby semper, leah ska ju ha althera.. Tur i oturen att den var för Varm. Sen har ingen brytt sig om mig överhuvudtaget, visst det är leah som är sjuk och ligger inne men när dom vet Att jag är helt ensam och dessutom inte får ta ut leah ur rummet och gå typ 30 meter till en cafeteria. Och jag säger att jag inte ätit och är hungrig och ingen erbjuder sig att hjälpa mig Utan de bara säger att det är en risk att ta med leah till cafet. Det är fan dåligt. Men som tur är har jag en otroligt snäll mamma och bror som kom och hälsa på en snabbis så mamma kunde passa leah så jag kunde gå och köpa mig något som tyvärr smaka jätte illa.. Så hela dagen idag har jag haft skit ont i magen pågrund av att jag inte ätit. När Sonny sluta jobbet kl 18 så kom han och Frida med mat till mig iaf. Och jag gick bort till pressbyron medans han var här hockey köpte på mig lite mat så jag har imorgon. Nä nu ska jag försöka vila lite kl 00 kommer dom och ska mata leah i sonden. Så godNatt. Hörs imorgon om jag hinner/orkar. 


Kommentarer
Patricia

Men fy för personalen!! Att du inte ens kan få lite mat!?
Hoppashoppashoppas att hon blir bra nu och att testarna visar på något så dom vet hur hon ska behandlas för de! <3

2013-01-08 @ 23:44:31
URL: http://lunasliv.blogg.se
Susanne

Om du blir kvar idag också så kommer jag gärna förbi efter jobbet med lite mat, godis, dricka eller något annat. Det är inte till besvär och man får be om hjälp. Jag hoppas självklart att Leah börjar äta och få i sig näring och må bättre så ni får komma hem. Så dåligt av personalen, man tycker att de borde ha lite mer förståelse, och varför får du ingen mat? De har ju mat på sjukhuset, även om den inte är så god, du måste ju också ha energi i dig. Det finns verkligen bra och dåliga avdelningar på sjukhuset, man kan bli helt galen ibland på hur man blir bemött! Kram till er

Svar: Tack! Men maten löste sig bra idag då jag visste nu att dom inte bryr sig ett dugg om föräldrarna till barnet som är sjukt.. Så Robert kom med mat :) kram
lyckanmedleah.blogg.se

2013-01-09 @ 08:42:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0