Glaaad tjej

Leah är glad nästan hela tiden och äter som vanligt igen, sååååå himla skönt!! Så nu mår vi alla toppen :)
de hittade aldrig vad felet var med henne så de är lite jobbigt. Man vet ju inte om det händer igen men jag hoppas verkligen inte det.  leah har sagt mamma flera gånger nu och jag blir så glad. Det är typ de bästa ordet som finns och ännu bättre är det när jag vet att det är mig hon menar, ännu roligare är det när hon kallar Sonny mamma hahaha... Han tycker inte det är lika roligt dock :p. 
Idag har jag och leah myst med Susanne och Alva. Nu känns det som tjejerna får lite mer utbyte av varandra. Och de var jättekul att träffa dom igen.  
Imorgon har vi Inga planer utan vi ska nog bara gå hemma, men de kan ju va kul de med? eller inte. Jaja. 
nu ska jag kolla lite tv, ha det bäst alla. 
Gammal bild.
måste ha nån konstig inställning på bloggen för jag kan inte lägga in nya bilder via ipaden eller mobilen. väldigt skumt och extremt störande. 


Kommentarer
Susanne

Våra underbara små tjejer!

2013-01-18 @ 21:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0