Hjärtat brister

När man ser sin lilla tös såhär dålig :( hon har sond som hon fått dropp i hela natten och vi försöker mata henne så ofta det bara går men hon vill inte ha så mkt. men hon har iaf ätit mer idag än igår. Vi kanske om vi har tur får åka hem på permention över natten om hon får i sig lite mer mat. Dom vet ju inte vad det är för fel med henne än. Men dom misstänker nån virus infektion i magen. Idag har hon vart dålig i magen och de har även kommit lite blod... Men leah är så jävla duktig ni kan inte fatta hur stolt jag är för att just jag är hennes mamma. Hon är världens bästa unge hon har bara lite otur med sjukdomar. Leah sover mest hela tiden och när hon är vaken gosar hon bara. Hon är duktig på alla undersökningar men blir jätte ledsen när dom kör in saker i näsan på henne. Tyvärr görs många tester just i näsan. Plus att hon har en slang Där. Febern var även lite bättre idag "bara" 38,8 imorse. men då hade hon fortfarande lite febernedsättande kvar i kroppen. hör av mig när jag vet mer. 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0