Mamma 50år!!!

Igår fyllde min mamma 50år! Dagen börja med att jag hämta mamma vid 11.30 hon hade ingen aning om vad som väntade henne, hehe så kul att överraska någon men massa roligheter. vi åkte först till hagabadet där jag bokat tre rätters lunch, de var såå himla gott. Sen checka vi in och fick badrockar, handduk och tofflor sen bytte vi om till badkläder och mamma fick massage jag låg i relax rummet och läste en tidning så länge. Efter det badade vi lite för att sedan få duo behandling en fick ansikts behandling medans den andre låg i ett bad med undervattens massage sen bytte vi :). När vi var klara klädde vi på oss och jag sminka mamma och gjorde henne fin. Vi promenerade ca 300m till en frisör salong där fick mamma färga håret och klippa sig, och hon blev sååå snygg! Efter det väntade en taxi utanför som körde oss till bamboo där Sonny och Robert vänta. Mamma satte sig och jag smet iväg och mötte upp hennes bröder som mamma självklart inte visste skulle komma. När vi alla kom till bordet blev mamma så glad att hon börja gråta haha. Hela dagen och kvällen blev så himla lyckad! Leah var med Sonny hela dagen och sen var hon hos sin farbror och faster en stund på kvällen och hognagde vart en ängel :) hundarna tog Kai och Susanne hand om, så himla snällt!. Tror mamma hade en kanon dag :). Tack till alla som hjälpt till, ni är guld värda :). 
 
Idag var vi hemma hos mamma och firade lite till med morfar och bitte. Och jag baka en jättegod kaka med citron och hallon, den uppskattades ;). När vi kom hem sen slappade vi bara och lekte med busfian. Och nu på kvällen tog Sonny ut leah på en lång promenad och vad gjorde då jag med egentiden? Jo jag storstäda haha. Men de är så skönt sen när det är färdigt, så nu är det skinande rent här hemma :). 
 
Hoppas ni alla har haft en bra helg för de har vi haft :) 
 
kram så länge <3 
Liten leah :)


Kommentarer
Patricia

Jag hoppas verkligen att det är tänderna för hon är jätte krånglig :/ magen krånglar på henne också stackarn :(.

2013-02-11 @ 22:15:27
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0