nu måste detta vända!!

Vi fick komma hem på söndag dag. Åka tillbaka på söndag kväll då hon åt alldeles fför lite. Fick vara hemna hela dagen i måndags för att återigen behövas läggas in på måndag kväll. Då satte dom en ny sond och vätska upp henne under natten. Idag har dom tagit en massa prover och även röntgat lungor. Hon har fått en massa prickar överallt så nu utreder dom henne för en sjukdom som endast drabbar 50 barn om året i sverige. Så de är en väldigt ovanlig sjukdom. Jag tror själv inte att leah har det. Men o andra sidan skulle det inte förvåna mig. Leah lyckas ju få allt och varför bara dra på sig ett vanligt virus när man kan ha en udda sjukdom som ursprungligen kommer från japan?. Leah har vart speciell ända sen hon låg i magen. Jag hoppas verkligen inte att det är den sjukdomen för det är en lång behandlings period med många risker. Men om det skulle vara den så får vi ta det som det kommer. Leah har ju visat sig vara en riktig kämpe många gånger. Min skatt. Vi får väl se när vi kommer hem från sjukan denna gång.
Vi höres ♥


Kommentarer
Susanne

Så jobbigt och svårt för er detta måste vara, orolig hela tiden... bra att de utreder men hoppas verkligen det bara är ett vanligt virus som har tagit lite extra hårt. Stor kram till er

Svar: Ja de får vi verkligen hoppas. Tack. Kram!
lyckanmedleah.blogg.se

2013-01-08 @ 17:42:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0