Nyår

Nu har leah firat sin allra första nyår, sovandes dock men ändå. Hon firade säkert massor i drömmarnas land ;) vi var hemma hos Tommy och Johanna med alla i familjen dröscher och hade det jätte mysigt :) jag stannade inne vid tolv slaget då leah som sagt sov och jag ville liksom inte väcka henne och bröta på henne en overall för något hon inte ens har någon glädje av. Men Sonny och dom stora barnen gick ut iaf :) leah är fortfarande lite krasslig men det går åt bättrings vägen iallafall.
År 2012 har vart det bästa året i hela mitt liv. Jag har fått världens finaste och goaste lilla bebis, jag har gift mig och jag har fått en till bästa vän som dessutom är mamma till leahs bästis hehe. Nu får vi hålla tummarna att 2013 blir lika bra som året som varit!
Gott nytt alla!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0