Östra

 
 
 
min lilla plutt är sjuk :( hon har Hög feber 40,3 och är hängig och krasslig. Sen börja hon ramla från sittandes åt vänster och hon brukar vara väldigt stabil. Sen vill hon inte ligga på rygg heller helt plötsligt. Hon blir jätte ledsen och Slänger sig åt vänster sida. Igår åkte vi in till östra med henne men eftersom de var så lång väntetid där sa som att vi kunde åka till vårdcentralen i gamlestaden för en bedömning. Väl där tyckte dom att vi borde åka tillbaka till östra då dom tyckte hon var såpas sjuk. Men vi gjorde valet att åka hem istället och ringa barnmedicin på morgonen istället då klockan ändå var tolv. så imorse ringde vi bm och vi fick träffa en barnläkare. Hon tyckte leah hade konstiga symtom och var såpass hängig och dålig så hon skicka oss till östra igen men denna gången fick vi en remiss. När vi kom fram gick allt jätte fort och vi fick träffa läkaren på ca 20min. Han bedömde att leah var såpass påverkad och dålig att han besluta att lägga in henne. Hon har dessutom inte ätit på hela dagen och inte kissat.. Så nu ska dom sätta sond och ge henne dropp så hon får i sig vätska. Stackars min lilla plutt unge.. På barnmedicin ville dom göra ett urinprov men eftersom hon inte kissar fick dom sticka en stoooor nål via magen in i urinblåras. Fy faaaan va hemskt det var!! Leah grät och jag grät. Usch fy de var nått av de värsta jag sett.. Nu håller vi tummarna att busfian blir bra snart för detta är inte kul!! :(
 


Kommentarer
Patricia

Åh jag grååter när jag läser, bli frisk nu Lehis <3

Svar: Tack <3
lyckanmedleah.blogg.se

2013-01-05 @ 00:19:27
URL: http://lunasliv.blogg.se
Susanne

Lilla Leah, får alldeles ont i magen när jag läser, nu får hon se till att bli frisk, hoppas det bara är vila och energi hon behöver så att hon snabbt frisknar till. Ta hand om er. Säg till om vi kan hjälpa till med något. Stor kram

Svar: Tack <3
lyckanmedleah.blogg.se

2013-01-05 @ 12:29:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0