hej hej hemskt mkt hej

Har inte bloggat på evigheter men dagarna går så fort så jag hinner inte riktigt med. Har inte en lugn stund här hemma med en galen liten ett åring och när hon sover har jag tusen andra saker att göra. Vi gör inte så mkt om dagarna utan är bara hemma och tar hand om valparna. Men ett lekplats besök om dagen försöker vi iaf hinna med :) inatt och imorgon natt ska jag jobba sen är jag ledig över midsommar för att sedan jobba måndag, torsdag fredag lördag natt. Känns jobbigt men nödvändigt. Om allt går som planerat ska vi åka till Thailand i februari! :) om frida bara kan få ledigt från skolan :) har lite panik över att resa med leah men de ska nog gå fint :). Idag har jag och sonny vart tillsammans i 4år och 11 månader. Vart tog den tiden vägen egentligen? Jaja nu ska jag försöka sova lite så jag orkar jobba hela natten.
gott med glass ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0