Mer tid tack

Vart tar all tid vägen egentligen? de känns som att jag inte hinner med nått. de är så mkt jag vill göra men tiden räcker liksom inte till. Jag har börjat jobba en hel del och det känns både roligt och tråkigt på samma gång. de tråkiga är att jag inte kan träffa mina vänner lika ofta längre och när jag är ledig känns de som att jag inte räcker till.. jobbig känsla faktiskt. Vi flyttar om 3veckor (!!) och jag har inte packat en enda låda än. bra där. Sonny har packat några stycken iaf. Han vill att jag ska börja packa men jag hinner ju inte. på dagarna har jag fullt upp med min lilla skatt och på kvällerna jobbar jag .Han vill ju att jag ska jobba samtidigt som han vill att jag ska vara hemma och fixa. Jag hade behövt minst 5 timmar till per dygn. jaja de ordnar väl sig.
 
Leah är iaf hur duktig som helst nu. hon tar sig fram fortare och fortare. kryper på mattan och hoppar på rumpan på golvet. hon ställer sig upp mot allt och kan även stå utan att hålla i nått, och idag tog hon ett litet steg men hon märkte nog inte av de själv haha. Nu har även leahs 10de tand tittat upp, 6st där nere och 4st där uppe, stoooora tjejen!
I tisdags var vi iaf en stund med susanne och alva och de var jätte mysigt. vi luncha och lekte med våra sessor. Leah kan bli jätte arg på stackars Alva när hon försöker ta leahs leksaker haha. hon skriker verkligen på henne, jag försöker säga till henne att vara snäll men hon förstår nog inte riktigt. de ser ganska roligt ut när hon blir förbannad och gapar och viftar med armana mot stackars Alva som bara tittar på henne. Blir nog bättre när hon blir större och förstår vad man säger till henne. 
 
Jag ska jobba torsdag och fredag och på lördag ska jag och Patricia gå ut! haha har inte varit ute och "festat" på över två år, så de ska bli hur kul som helst! Var iofs ute på min möhippa men jag drack inget då, var alldeles för närvös över Leah då hon var hos min mamma själv för första gången och jag ville inte att hon skulle sova där utan jag ville kunna ta hand om henne både på natten och morgonen sen. Nu har jag inte längre några problem att lämna leah dagtid hos mamma då jag vet att Leah avgudar sin mormor och hon blir aldrig ledsen eller orolig där. men Nattetid kan jag inte lämna henne. de går bara inte, Jag vill inte att hon ska sova borta. jag har ju jobbat natt och då går de bra men då är hon ju hemma i sin säng med sin pappa. så då är de inte jobbigt. och hon sover ju hela nätterna.  har sovit hos mamma med henne några gånger och det går iaf jättebra men känner mig inte bekväm med att lämna henne där på natten, hade inte kunnat sova utan henne. hon är ju mitt allt!
 
lite bilder
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0