En bra helg helg

I fredag var Padde och Luna här och busa. vi satt typ ute hela dagen i det fina vädret, vår altan är äntligen klar! :) så himla mysigt. Sen kom min lillasyster Emma hit och vi gick alla och åt lunch på ett matställe som ligger i närheten. vid tre åkte Padde och Lunis hem och jag och Emma degade ett tag tills Sonny kom hem och då invigde vi grillen. de var gööör gott :D haha. Sen hade jag och Emma lite filmkväll. mys dag. _________________________________________________________________________________________ Idag kommer Tommy och Johanna + barn och Karin och Rickard + barn. VI ska grilla och ha de allmänt trevligt. Har gjort en massa grillspett nyss och de ska nog smaka gott. jaja osammanhängande och tråkigt inlägg, jag vet. haha men ha de gött så hörs vi :)
Grillen ;)
Leah i sina nya kavatsandaler som tyvärr inte var så bra så vi ska byta till några andra..


Kommentarer
Patricia & Luna

Helt klart bästa altanen :D!!

2013-05-11 @ 17:54:46
URL: http://lunasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0