...

Leah är snorig och hostig igen! Hon som precis blivit frisk.. när ska de ta slut? Suck. Dom senaste dagarna har vi bara varit hemma och tagit de lugnt, min hund tindra ska ha valpar vilken dag som helst nu, spännande! Så hon får ju självklart inte lämnas ensam. Jag hoppas att valparna kommer nu i helgen när sonny också är hemma, de blir lite enklare då. Ska bli roligt att få lite bebis mys men efter 8veckor ska dom ju flytta till egna hem och jag vet hur jobbigt det blir då.. men de ska nog gå bra är ju lite mer förbered på känslorna denna gång. Jaja nu ska jag pilla lite här hemma tills leah vaknar för då blir de full rulle igen. Ha de så gött! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0