fartfylld lördag

igår var ju som sagt Tommy, Johanna, Karin och Rickard + alla barn här. vi grillade och drack cider och goa drinkar och hade de väldigt roligt. senare kom grannen björn över också, så kul att ha så bra grannar! vi tjöta och drack till klockan var 02.30 haha. sen gick Sonny och Björn hem till honom och spela playstation.. suck. var ju inte jätteglad att bli lämnad mitt i natten men han lovade att ta Leah på morgonen så jag fick sova ut. så han fick inte många timmar sömn i natt. kan han gott ha.. hahaha. Idag ska vi inte göra så mycket men en grillning senare blir det iaf :) imorgon ska jag hem till mamma och sen åka och jobba, inte kul men gött sen när lönen kommer. ska även passa på att byta kavat sandalerna när jag ändå är i Partille. Ha de bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0