fröken kladd

Jag har jobbat hela helgen, kändes piss då vädret var helt underbart. men men de är gött när lönen kommer ;) Idag jobbade jag till 14.30 sen har vi bara myst. var en snabbis i allum och lämna in min telefon som är helt paj. så nu har jag en riktigt dålig lånemobil. jag har kvar samma numer men har inga kontakter alls. de skulle ta 1-2 veckor... jaja, jag får stå ut med skitmobilen sålänge. Idag till kvällsmat fick leah hallonkräm för första gången och de var en succé. Och hon fick äta helt själv, kan ju säga att hon hade hallonkräm överallt så de fick bli ett bad direkt efter. Vi har bestämt oss för att börja lära Leah att äta lite själv med sked då hon börjar dagis om 3 månader (!!!!!!) och där är det ju ingen som matar henne så då för vi börja lära henne redan nu :) känns fortfarande sjukt jobbigt att hon ska börja dagis. jag känner mig inte alls redo att lämna över ansvaret till någon utomstående som kanske inte alltid har den tiden Leah behöver.. fy.. men de kanske bli bättre.. hoppas de. ska ringa dom i veckan tänkte jag så vi får komma på besök och se hur dom har det. vecka 33 ska hon skolas in så då ska både jag och Sonny vara där med henne. veckan efter ska man "bara" vara tillgänglig så då är Sonny hemma och jag jobbar. usch har ångest, hon är ju så liten :( men de ska nog gå fint. försöker peppa mig själv så mkt de går :P hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0