full fart

När leah sov sin första tupplur i morse passade jag på att städa undan lite och dammsuga. Bus ungen vakna samma sekund jag stoppa undan dammsugaren, ganska bra tajming men jag hade helst sett att hon sov en stund till. När jag ställde ner henne i de ny städade vardagsrummet så går hon direkt fram till sin lek hörna och river ner alla leksakerna och sprider runt dom i hela rummet! Underbara unge, de är tur att jag älskar dig så mycket ;) de är verkligen full rulle här nu från att hon vaknar till hon somnar. Hon väljer alltid att gå nu mera och kryper väldigt väldigt sällan hon har även lärt sig att ställa sig upp från sittandes utan stöd. De går så fort nu jag hinner typ inte med. Kan inte fatta att de snart är 14 månader sedan hon kom ut, gaalet. Nu ska jag passa på att gosa lite med tindra medans lillafrökenbus sover. Ha de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0