HON GÅR!

min lilla lilla snutt har lärt sig gå! hon är såå himla söt när hon stapplar fram. de började med att hon tog två steg i fredags sen tog hon fyra och sen ökade hon och idag har hon gått flera meter helt själv! mitt mamma hjärta gör volter och jag är så stolt över min prinsessa. snart springer hon väl också haha. Det känns som jag inte hinner med i utvecklingen, lärde hon sig inte att rulla runt nyss? haha tiden går för fort och jag börjar inse att hon inte är så liten längre men hon kommer alltid att vara min lilla bebis ändå haha :) ________________________________________________________________________________________ Igår var jag, Leah, Susanne, Alva och Padde och Luna på öppna förskolan. Första gången för Leah och Luna att gå med den stora gruppen men dom tyckte de var väldigt roligt tror jag hehe. Leah stod upp under hela sång stunden och var väldigt fascinerad av alla barn. de var kul att träffa Susanne och Alva igen de var länge sedan nu.. Vi får bjuda hem dom på middag nån dag så dom får se hur vi bor nu också hehe. Idag ska jag nog en snabbis till allum och köpa Kavat sandaler. De kanske blir varmare snart och då kanske hennes vanliga kavat är lite svettiga. På fredag kommer Padde och Luna hit under dagen och sen kommer min lillasyster och ska sova över, vi ska kolla film och ha de mysigt. Vi höres! :) Bilder på vår ofärdiga altan och en glad men snorig leah :)


Kommentarer
Patricia & Luna

Duuuktiga Leah :D!!

2013-05-09 @ 10:53:33
URL: http://lunasliv.blogg.se
Johanna & Maja

Stora tjejen! =)

2013-05-10 @ 23:35:28
Jr

Duktig hon är!! Fina tjejen :) j

2013-05-13 @ 00:34:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lyckanmedleah.blogg.se

Livet som fru, mamma och bonusmamma.

RSS 2.0